Grattis älskade mormor!

Publicerad 2014-04-05 10:36:47 i Allmänt,

Ett ihopplock av våra bröllopsblommor, mormors och mammas trädgård är toppen!
 
Idag fyller min älskade mormor år! Önskar jag kunde vara hemma och fira henne, men ibland är avståndet uppsala-ljusne långt. Om du läser detta:  Grattis, du är guld värd! Ringer dig senare idag!
 
Jag har funderingar kring bloggen, funderar på att förändra den lite. Kanske det blir så att jag sparar tills i höst och sätter igång då, vi får se hur jag gör. Tror jag ska fokusera mer på bilder och mindre text. Det är ju också så att jag skriver för dem där hemma som jag inte träffar alltför ofta, så de kan hålla koll på vad vi har för oss här i stan ;).
 
Önskar er en vacker lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela