Hos oss på Klockargatan:

Publicerad 2014-02-04 20:32:16 i Allmänt,

 
Det var länge sedan ni fick se bilder fotade med annat än mobilen på denna blogg. Nu kom dock lusten till fotograferandet tillbaka och jag vill visa upp några favoriter från Klockargatan i ett litet kollage. Det bästa med vår lägenhet är ljuset tack vare de stora fönstren. Vi har också envisats med att ha vita väggar, vilket är väldigt bra när jag gillar att ändra andra saker i hemmet, som kuddar, blommor, böcker och annat skoj. Lite grått kommer dock att klä en av våra väggar här hemma och en vägg kommer att kläs i trä. Hela vår lägenhet är ett litet miniprojekt, bästa köpet vi har kunnat göra. Älskar mitt hem, staden vi bor och är en lyckligt lottad tjej som har så många som ler mot mig när jag kliver in i ett rum.
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-02-04 21:04:05

Fint

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela