Söndagsförvirrning:

Publicerad 2014-02-16 22:34:51 i Allmänt,

Söndagkväll, men jag har inte haft söndag idag. Blir alldeles förvirrad när jag jobbade i Sthlm fredag och lördag. Nu är jag ledig i tre dagar vilket är otroligt skönt, jag får väl se om jag hinner med allt jag vill hinna med, haha Har en date med Sofie på Tisdag, förhoppningsvis blir det en långprommis i solen med T och C i morgon, ett pass på gymmet vore bra att få till sedan skulle jag vilja dra igång ett projekt här hemma! Nästa helg blir det hälsningland och dop för söta Siri!
 
Volontärdagarna i Supermarkets tecken har varit mycket givande och det var otroligt roligt att får vara med. Träffade massor med olika människor, härligt med utbyte tycker jag! Är så stolt över mig själv att jag gaskde upp mig och hängde på! En av de bästa tyckte jag FIBERART var. I deras monter var det väldigt glada miner och stor kreativitet där de talade för naturliga pigment. Det färgades med dagens frukost, blåbär, lök och så vidare. Jätteroligt att se. Dessa ska jag följa upp mer!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela