Tack:

Publicerad 2014-02-10 10:53:14 i Allmänt,

 
Efter en fullspäckad helg sitter jag nu i soffan och styr upp det som jag inte fick möjlighet till i helgen. Vi vill lämna allt bakom oss nu och det ska bli så skönt när nycklarna överlämnas och vi äntligen kan andas ut. Så mycket jobb för något vi önskar vi hade kunnat behålla. Vi saknar båda tiden som var, nu lever dessa minnen kvar i de saker vi har omkring oss som får nytt liv i vår lilla lya. Tittade på en bild på Albin igår och tårarna rann ned för mina kinder och jag mindes den bra tiden i huset. Tack för att Christian fick en fantastisk tid med er och att även jag fick uppleva många av dessa år! Tack:
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-02-10 12:34:44

Ja ni har jobbat bra se nu frammåt och njut av bra minnen!

Postat av: Ångkvarnsgatan

Publicerad 2014-02-10 21:42:06

I erat minne ljust bevarat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela