Tisdag 11 februari:

Publicerad 2014-02-11 10:02:39 i Allmänt,

Tisdagsmorgon: Jag och T har varit på promenad, nyhetsmorgon är på, kaffe har intagits. En vanlig morgon på Klockargatan så att säga! Idag ska jag till Arlanda för ett eftermiddagspass. Känner mig inte på topp, är helt slut i kroppen men imorgon och på torsdag är jag ledig för lite återhämtning. Sedan kommer jag husera i Stockholm fredag och lördag. Fest blir det på lördagskväll med kultureliten, haha Vad har man på sig? Lite panik när det gäller skor, känns som det är ett tillfälle för lite bordeintemenjagmåsteshopping, detta tillfälle går inte att missa.
 
Solen är här idag men dimman ligger tät! Bort med den så jag får lite sol innan jag stänger in mig på Arlanda. Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-02-11 16:11:03

Härligt att du vet vad du ska göra hela dagen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela