Tisdag:

Publicerad 2014-02-04 10:18:32 i Allmänt,

 
Bjuder på en Instagram-bild såhär på tisdagsmorgonen. Är ledig nu i några dagar efter en helg på Arlanda. Skönt! Har dock inte riktigt vant mig vid att jag verkligen är ledig då jag är ledig. Jag har alltså inget plugg att vända mig till. Igår sålde jag iväg lite studielitteratur för en väl behövlig penning. Idag ska jag försöka sälja iväg lite annat som ligger och skräpar i förrådet. Ni vet sånt där som aldrig kommer till användning. Hur går det med mina nya blommor då? Jo jag kämpar, det är svårt att överleva blommor kan jag lova er. Ska antagligen iväg och köpa lite lekakulor idag så det blir någon ordning. Tacka vet jag Pelargoner, en överlevnadsväxt :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ångkvarnsgatan

Publicerad 2014-02-10 21:43:31

Inte hos mej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela