Dagen:

Publicerad 2014-01-28 22:37:22 i Allmänt,

 
 
Idag har jag pysslat lite här hemma. Efter tre plåster och två koppar kaffe blev resultatet två stjärnor, en som står i fönstret och en som står bakom Albins stol efter väggen. Roligt med lite egengjort bland allt annat här hemma. Känner att jag mår som bäst när jag får vara lite kreativ. Vi unnade oss lite blommor också när vi var och handlade. En hibiscus, två stycken hortensior och en pärlhyacint! Blev jättefina färgklickar här hemma!
 
Imorgon ska vi båda jobba och vi går om varandra då jag jobbar från 14 och Christian slutar 15. Vardag på Klockargatan alltså. MEN på torsdag får vi finbesök från Hälsingeskogarna <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ångkvarnsgatan

Publicerad 2014-01-29 10:43:41

Ni är så flitiga! Duktigt att knåpa ihop egna dekorationer!

Postat av: mamma

Publicerad 2014-02-02 14:13:42

Vad härligt med kreativitet och locka fram våren med blommor jag längtar efter den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela