Måndag:

Publicerad 2014-01-20 09:48:41 i Allmänt,

Liljekonvaljer doftar barndom för mig!
 
Vackrast på Formex!
 
Blommorna jag hade i mitt hår på bröllopet visades även på Formex!
 
Jag har så mycket bilder att dela av mig från Formex så jag delar upp det lite och lägger istället ut tre åt gången på instagram och lite då och då även här på bloggen. Nästa år, om jag får chansen att besöka mässan igen, ska vi boka in oss på hotell och gå fler dagar än en! Det är så otroligt mycket att se.
 
Denna morgon började som vanligt i soffan med en kaffe och morgontidningen. Jag har också skrivit ut några två månadsplanerare som jag satt på insidan av förrådsdörren. Nu måste vi få ordning på vardagen! Det är ett himla bök om vem som ska jobba, om vi får jobba, får vi hundvakt och så vidare. Det trasslar sig även i en familj på tre kan jag försäkra er om!
 
Nu ska jag skicka iväg lite viktiga papper och börja dagen och önskar därför mina läsare en underbar dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-01-22 19:42:44

Underbara blommor och bilder och det dftade ju så gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela