Morgonen:

Publicerad 2014-01-17 09:55:35 i Allmänt,

 
I motgång och framgång finns jag med dig, du är min stora kärlek! Jag älskar dig!
 
 
Idag har jag plöjt mig genommorgontidningen, läst om civil-flyg Ärna, sovrumstrender (grått, lager på lager och ombonat) och dessutom har jag haft nyhetsmorgon på och fått FORMEX-uppdatering. Koppar, pasteller och grått är trender som gäller i höst. Men nu har vi våren och sommaren framför oss och när man går runt i olika butiker så ser vi att vi redan är i denna trend. Jag själv funderar på att måla en vägg i grått, möjligtvis i sovrummet.
 
Vi får väl se vad jag har fått för idéer efter mässan imorgon. Ska blir riktigt roligt att få komma och se allt! Bara insupa en massa inspiration tillsammans med två fantastiska människor som jag inte träffar allt för ofta!
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-01-17 19:50:40

Snart kommer vi Hjärtat!

Postat av: mamma

Publicerad 2014-01-18 22:15:26

Den bilden vill jag ha!

Postat av: Karin

Publicerad 2014-01-19 09:08:12

Mamma bilden kan du absolut få <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela