Välkommen värld!

Publicerad 2014-01-16 09:05:14 i Allmänt,

Herrejösses vilken hektiskt tid det har varit, känns som om jag äntligen får lite tid över till det som gör mig riktigt glad, familjen, att skapa, fotografera och dela med mig av detta genom bloggen. Det har helt enkelt inte funnits någon tid över för detta. Jag klev upp tidigt imorse och har uträttat ett och annat som att förbereda lite jobb- och intresseansökningar. Snart ska jag klä på mig varma kläder och gå ut med lilla T på morgonpromenad!
 
På Lördag ska jag mamma och Rosie på FORMEX! Å jag längtar så mycket! Inspiration kommer jag få tillräckligt av under denna dag, det är jag säker på!
 
Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin Swaij

Kreativitet. Konst. Inredning. Christian & Timoteij. Uppsala. Resor. Hälsningland. Fika. Kalifornien. Fru. Inspiration. Lycka.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela